تبریک تولد هدا دوست عزیزم


by : x-themes

  

 

 

                                                    تولدت مبارک ابجی هــــــــــــــــــــــــــــــدا

                                  

 

 

هرچند خودت گلی

 

 

اما این گل ها تقدیم به نگاه قشنگت ابجی...

 

 

 

                                        

 

                                                

 

                       

 


تو وجودت واسه من یه معجزه ست


 

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه


 

روز میلاد قشنگت میمونه


 

توی تقویم دلم تا همیشه


 

 

 

بازم میگم تولدت مبارک

 

 

 

 

 

 


 

                                                                روز میلاد توست

 

 

 

و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم

 

که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

 

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم

 

 

 

 تولدت مبارک هدا

 

بینهایت دوستت دارم

 

 

حالا شمع ها رو فوت کن...

 

 


 

 


خوب دیگه


 

حالا نوبت کادوها شد


 

اینم کادوی ابجیم...

 

 

 


 


ساده بگم...دوست دارم...


 

 

 

 

ابجی یه عالمه دوست دارم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 27 مرداد 1392 5:56 |- yeki -|

ϰ-†нêmê§